19 - DPD + serwis / test

d a n e    w y j a z d u 25.30 km 4.00 km teren 01:16 h Pr.śr.:19.97 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 17 kwietnia 2013 | dodano: 17.04.2013

Standardowo do pracy, w plecaku graty do wymiany. Odstawiam szkota, do chłopaków z Merida PL i idę robić swoje. Przed końcem ich pracy, odbieram gotowy sprzęt z podsumowaniem, że widzieli już brudne rowery, ale ja przebiłem wszystkich. Prawie się operacja powiodła, a prawie dlatego, ponieważ zajechana jest środkowa zębatka korby :/ Łańcuch ślizga się po niej, na prawie każdym przełożeniu. Cóż trzeba szukać nowej.

I tu przychodzi mi na myśl moja stara korba, czyli bodajże Altus, albo Alivio rocznik 98. Przejechała udokumentowane 10 tysięcy km + pewnie z 2 razy tyle bez licznika, bez problemu po wymianie kasety i łańcucha, przyjęła nowy. Aktualna FC-M440, przejechała jakieś 4, no może 5 tysięcy i nie dała rady z nowym łańcuchem ... Widać, jest postęp technologiczny, w sensie wytrzymałości sprzętu.

Finalnie, jednak jestem zadowolony z zmian ;)

| 20:14 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Teraz zobaczymy ile wytrzyma nowa tarcza, "niby" klasę wyższa od poprzedniej.
| 11:55 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Powiem tak, szybko poleciała...
| 05:36 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj a u mnie piasta z tyłu siada powoli, więc albo tylko piasta do wymiany lub całe koło i ku tej opcji zmierzam chyba :O

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iazaw