24 - DPD + spotkanie z Amigą

d a n e    w y j a z d u 47.90 km 7.00 km teren 02:10 h Pr.śr.:22.11 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 24 kwietnia 2013 | dodano: 24.04.2013

Standardowo z rana do pracy, bez najmniejszych problemów. Dniówka mija, w jej czasie dojeżdża rowerowa przesyłka z Mud-Serwis ; obsługa na najwyższym poziomie, zamówienie wczoraj około południa, przesyłka dzisiaj rano u mnie, odbieram także zamówione klocki.

Z pracy wyjeżdżam i spokojnie kulam się do domu. Na godzinę 18 jestem umówiony, z Amigą, miejsce spotkania to Starganiec. Czas w domu mija nie wiem kiedy i nagle zbieram się, szybko zmieniam klocki, wskakuję w rowerowe ciuchy i w drogę. Początek to sprawdzenie, czy mam hamulce ; po ostatniej awaryjnej zmianie na Tektro, wolę się upewnić ( wszystko jest ok ).

Kalkulacja drogi przejazdu i wybieram oczywiście szosę, do Brynowa jadę ul. Kościuszki, dalej DK81 i koło różowego domku skręcam w prawo, obierając docelowy kierunek. Po chwili jestem na Stargańcu i spotykam się z dawno nie widzianym Darkiem.

Czas miło mija na rozmowie, po czym zbieramy się w kierunku Piotrowic opcją terenową. Poznaję też dzięki Amidze nowy skrót i docieramy na ul. Jankego, gdzie się rozstajemy. Po powrocie walka z sprzętem ; przegrana. Połamałem dwa klucze, siebie trochę obiłem i pozostał z tego wszystkiego nieład twórczy ;)

A tu pacjent ;)

Cóż, jutro druga runda.

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto

| 08:50 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Jeśli mowa o mnie to dziś o 12 na Pszczynę startuje bądź gdzieś podobnie dystansowo
| 19:00 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Zyziu, kończę pracę o 14. Możemy się spotkać na rondzie Gębały ( koło biedronki ), tak o 14:20 i razem śmignąć na stargol.
Flip, z tego co wiem, jedzie jutro na masę do Mikołowa.

Amiga : poradziłem sobie z pomocą Meridy ;) Pro klucze odkręciły je w 3 minuty, a ja się męczyłem z dobre 3 godziny, łamiąc jak wspomniałem dwa klucze. Mam nadzieję, że kolejny raz spotkamy się szybciej, niż za kilka miesięcy.
| 08:47 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Fajnie było się spotkać, po... tych kilku miesiącach
| 08:47 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Daj znaćm jakby co to razem się z tym pomęczymy :)
Chociaż podejrzewam, że przy dobrych kluczach imbusach powinno puścić. Pedały były przesmarowane przed wkręceniem, więc nie powinny być zapieczone.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree