25 - DPD, serwisowo, testowo ; zadowolony

d a n e    w y j a z d u 36.10 km 4.00 km teren 01:39 h Pr.śr.:21.88 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 25 kwietnia 2013 | dodano: 25.04.2013

Klasyk do pracowy, z małą zmiana, ponieważ wstać się nie chciało i wyjechałem za późno ; jednakże na tyle dobrze się jechało, że nie spóźniłem się, a dodatkowo zdążyłem zrobić małe zakupy na śniadanie.

Po wczorajszej walce z pedałami, w domu nadal pozostał nieład twórczy ;) Nie miałem czasu rano, aby posprzątać, jednakże znalazłem czas, by spakować narzędzia + części w drogę do pracy. I szok, co potrafią zdziałać pro narzędzia. Z problemem odkręcenia pedałów z ramion udaję się do chłopaków z Meridy i po chwili mam na pamiątkę ramiona i odkręcone pedały oO.

Jednak problemów nie koniec ... W trakcie walki z pedałami, na polu walki ginie jedna z śrub regulacji wpięcia/wypięcia. najzwyczajniej w świecie, ją ukręciłem, razem z jej obudową :/ Ale ... Na szczęście w lewym pedale, bo zatrzymując się, zawsze podpieram się prawą nogą ;) Później chwila walki z platformami i czas na pierwsze testy.

Proponowane przez wszystkich, łącznie z Amigą ustawienie najlżejszego wpięcia nie zdaje egzaminu ; but lata w pedale, na prawo, lewo, sam się wypina.

Chwila kombinacji i idę na prawdziwy test po mieście. Oooo ten, kto to wymyślił, powinien dostać nobla, takie moje podsumowanie. Jazda zupełnie inna, odczucia bardzo pozytywne.

Przejeżdżam ul. Chorzowską, dalej pętla w WPKiW ( ostatnio na podjeździe 21 km/h, dzisiaj 24 ;) ), potem osiedle Tysiąclecia i przez Załęże na centrum.

Po drodze raz, po raz się wpinam i wypinam, aby nabrać w miarę pewności siebie, w działaniu tego systemu. Zobaczymy, jak to dalej będzie. Na chwilę obecną, na pewno muszę zmienić ustawienie bloku prawego buta.

Buty, to Exustar E-SM324

| 15:36 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Amiga :

pracuję nad tym, abym nie musiał się chwalić takimi umiejętnościami ;)
| 12:45 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Daj znać kiedy zaliczysz pierwszą glebę :)
| 08:32 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Fakt, jeździ się inaczej, ale trzeba się do tego przyzwyczaić i pamiętać o wypinaniu :)
| 20:13 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Hehehehe idzie w górę, poczekaj dopiero tydzień jeżdżę. Za miesiąc bd już optymalna forma
| 20:09 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Nie bądź taki pewny ) Czuję, że nie ma tego kopnięcia, które przychodzi wraz z sezonem. Jeszcze nie ten czas ;)

A Twoja aktualna forma pozostawia wiele do życzenia :P Jak Ty mówisz, abym zwolnił, no Filip ... ;]
| 20:03 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj W spdekach i tak nie dasz rady hihihihi
| 19:50 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj A ja znowu, widzę przepaść pomiędzy spd,a platformą. Pytanie ; dlaczego nie skusiłem się wcześniej :P

Ty w spd ; coś nie widzę możliwości, aby Cię dogonić.
| 19:46 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Jakoś Ja siebie w spdekach nie widzę, fajnie się w tym jeździ, ale to nie dla mnie jednak, jakoś nie umiem się przekonać do tego :P
| 19:40 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj No ba, zupełnie inna jazda. Jedynie dopasowanie prawego bloku, muszę opracować.
| 19:32 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj O widzę, że ktoś na SPDeki się przerzucił

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jesta