25 - DPD, serwisowo, testowo ; zadowolony
d a n e w y j a z d u
36.10 km
4.00 km teren
01:39 h
Pr.śr.:21.88 km/h
Pr.max:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Scott Apache '98
Klasyk do pracowy, z małą zmiana, ponieważ wstać się nie chciało i wyjechałem za późno ; jednakże na tyle dobrze się jechało, że nie spóźniłem się, a dodatkowo zdążyłem zrobić małe zakupy na śniadanie.
Po wczorajszej walce z pedałami, w domu nadal pozostał nieład twórczy ;) Nie miałem czasu rano, aby posprzątać, jednakże znalazłem czas, by spakować narzędzia + części w drogę do pracy. I szok, co potrafią zdziałać pro narzędzia. Z problemem odkręcenia pedałów z ramion udaję się do chłopaków z Meridy i po chwili mam na pamiątkę ramiona i odkręcone pedały oO.
Jednak problemów nie koniec ... W trakcie walki z pedałami, na polu walki ginie jedna z śrub regulacji wpięcia/wypięcia. najzwyczajniej w świecie, ją ukręciłem, razem z jej obudową :/ Ale ... Na szczęście w lewym pedale, bo zatrzymując się, zawsze podpieram się prawą nogą ;) Później chwila walki z platformami i czas na pierwsze testy.
Proponowane przez wszystkich, łącznie z Amigą ustawienie najlżejszego wpięcia nie zdaje egzaminu ; but lata w pedale, na prawo, lewo, sam się wypina.
Chwila kombinacji i idę na prawdziwy test po mieście. Oooo ten, kto to wymyślił, powinien dostać nobla, takie moje podsumowanie. Jazda zupełnie inna, odczucia bardzo pozytywne.
Przejeżdżam ul. Chorzowską, dalej pętla w WPKiW ( ostatnio na podjeździe 21 km/h, dzisiaj 24 ;) ), potem osiedle Tysiąclecia i przez Załęże na centrum.
Po drodze raz, po raz się wpinam i wypinam, aby nabrać w miarę pewności siebie, w działaniu tego systemu. Zobaczymy, jak to dalej będzie. Na chwilę obecną, na pewno muszę zmienić ustawienie bloku prawego buta.
Buty, to Exustar E-SM324
Kategoria Miasto, Mieszane
komentarze