26 - DPD + wyjazd z Zyziem

d a n e    w y j a z d u 42.40 km 16.00 km teren 01:57 h Pr.śr.:21.74 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 26 kwietnia 2013 | dodano: 26.04.2013

Z rana do pracy, w opcji na pół krótko. Po dotarciu na miejsce, dochodzę do wniosku, że można było całkiem na krótko. Robię swoje, czas mija i zbliża się godzina 14, kiedy to mam kierować się na spotkanie z Krzyśkiem. Jednakże sytuacja w pracy się komplikuje i przekładam lekko godzinę spotkania ; na szczęście tylko o 20 minut.

Okazuje się, że Krzychu czeka na mnie pod pracą, chwila spokojnego kręcenia i rozmowy, po czym udajemy się na Starganiec opcją asfaltowo-terenową. Na naszej drodze, jednak napotykamy przeszkodę wodną, o możliwie dużej głębokości.

Pontonów nie zabraliśmy, więc zawracamy i jedziemy trasą nr. 2. Całkiem sprawnym tempem docieramy na miejsce, gdzie chwila na odpoczynek i spokojną rozmowę. Dalej przez las na akademiki w Ligocie, Piotrowice, Ochojec na D3S, gdzie włącza mi się tryb szosa ;] Poczekałem na Zyzia na końcu i razem lecimy do centrum, gdzie na rynku pożegnanie i każdy w swoją stronę.

Dzięki za wspólne kręcenie i do następnego ;)

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 20:47 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj My podziękowaliśmy, szkoda sprzętu, nie wiadomo, co czekało by nas w połowie przeprawy.
MonsteR
| 18:59 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Ostatnio jak tam przejeżdżałem to był jeszcze lód ale i tak udało mi się wpaść tylnym kołem 3 razy :) Faktycznie jest tam nawet więcej niż po ośki :D
| 17:06 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Jutro się widzimy 10.30 pode mną
| 17:00 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Po ośki już pływałem, choć po wyczyszczeniu napędu bym już się nie odważył, przed raczej taak
| 16:51 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj ;)
| 16:39 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Nawet przez chwilę nie wątpiłem w to, że Ty byś przejechał.
| 16:18 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Oj tam, przejezdne było trzeba było jechać brzegiem

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa agien