28 - Libiąż kamieniołom 2013

d a n e    w y j a z d u 95.50 km 20.00 km teren 04:20 h Pr.śr.:22.04 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 27 kwietnia 2013 | dodano: 27.04.2013

Wyjazd do Libiąża, w celu odwiedzenia kamieniołomu, który to nawiedzony został przez nas w październiku ubiegłego roku. Ekipa rowerowa, w skład której wchodzili Filip, Tomek, oraz Irek wyrusza w różnych miejsc, począwszy od centrum, gdzie godzina startu to 10:30, dalej zbieramy po drodze Tomka i Irka. Zarys trasy, jak zwykle u Filipa, chociaż wiele się nie różnił, od poprzedniego, z małym wyjątkiem ...

Były sobie jakieś krzaki, dalej znowu krzaki i nagle taka "kładka"

Problemu w sumie nie widziałem, ale nie w spd, które pięknie się po tym ślizgały.
Wspólnie sobie z tym poradziliśmy i dalej brnęliśmy w krzaki, bo Filip widział tam drogę. Po czym wróciliśmy na właściwą ścieżkę i bez problemów dojechaliśmy na miejsce. Tam chwila na fotki, odpoczynek i wracamy do domów. Do pewnego czasu razem, później się pogubiliśmy i razem z Tomkiem, wracamy przez całe Mysłowice do katowickiego Zawodzia, gdzie się rozstajemy.

Kategoria Lasy, Miasto, W towarzystwie

MonsteR
| 12:10 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za wyjazd i mam nadzieję, że to nie ostatni :)
| 20:00 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Marik, pewnie jeszcze nie raz tam zawitamy, także możesz mieć okazję go zwiedzić ;) My także kiedyś nie wiedzieliśmy, że kamieniołom tam jest.

ps. na majówkę szykuje się Pszczyna ( czwartek ), ew. w sobotę Przeczyce, jeśli miałbyś ochotę się dołączyć.
Marik1982
| 19:24 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Niezły dystans i ciekawe fotki :) Nawiasem mówiąc nie wiedziałem że w Libiążu jest kamieniołom.
| 17:34 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za wypad

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pangi