29 - Wieczorny, krótki rozjazd

d a n e    w y j a z d u 9.50 km 0.00 km teren 00:26 h Pr.śr.:21.92 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 28 kwietnia 2013 | dodano: 28.04.2013

Po wczorajszym wyjeździe do kamieniołomu, dzień zakończyłem na urodzinach. O godzinie 19, przyjeżdża Sabina, po czym wybywamy z domu. Powrót późno, bo po 1 w nocy, jeszcze trochę posiedzieliśmy i do łóżeczka.

Niedziela spędzona leniwie, bo z łóżka wypełzliśmy, gdzieś dopiero koło 13. Kawka, herbatka i wyskok do SCC. Trochę posiedziałem w domu i późnym wieczorem, zdecydowałem się na mały wypad trasą Bogucice-Centrum-PK-Centrum-Bogucice.

A jutro znowu trzeba pedalić nudną ścieżką do pracy ...

Kategoria Miasto

| 20:22 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Już przez WPKiW jeździłem, przez ul. Chorzowską, Gliwicką, przez PK ... Chyba przez D3S i Brynów zacznę jeździć :P
speed565
| 10:01 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj No to trzeba trasę do pracy urozmaicić. Nikt nie mówił, że musi być najkrótsza, 2 km więcej to tylko parę minut :)
| 08:33 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj E tam nudna ściezka do pracy..., piszesz jakbyś jej nie robuił rowerem

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odkui