31 - Relaks w trasie

d a n e    w y j a z d u 22.40 km 4.00 km teren 01:12 h Pr.śr.:18.67 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 30 kwietnia 2013 | dodano: 30.04.2013

Dzisiaj pełny relaks jak w trakcie dojazdu do pracy, tak i powrotu. W czasie pedałowania do pracy, do tego stopnia się rozluźniłem, że nie wiele brakowało, a bym się spóźnił. Powolutku chodnikami, potem ścieżką rowerową i już trochę szybciej, aby zdążyć wzdłuż ogródków działkowych.

W pracy musiałem zostać do godziny 19, ale nie popsuło mi to nastroju i pokręciłem sobie przez oś. Witosa, Załęską Hałdę do Parku Kościuszki. Dalej już tylko zjazd do centrum i podjazd na Bogucice.

A4 Katowice - Wrocław ; most pomiędzy Załęską Hałdą, a Załężem.

| 21:33 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj Krzysiek ogarniemy, nie martw się ;)

Marik, także może dołączy ; mam nadzieję.
| 19:08 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj W sumie lekko mi się kręciło, ale absolutnie nie miałem parcia na średnią. Po prostu sobie jechałem ;)
Marik1982
| 19:06 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj Widze że dzisiaj lajtowe tempo nie tylko u Ciebie. Mamy zbliżoną śr. prędkość w dniu dzisiejszym ;p
Ty relax a ja leń.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enbyl