50 - DPD + trasa z Tomkiem

d a n e    w y j a z d u 42.60 km 14.00 km teren 02:20 h Pr.śr.:18.26 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 22 maja 2013 | dodano: 22.05.2013

Rano do pracy, później najkrótszą drogą do domu, aby trochę pomieszkać. O 16:30, wyjazd pod Wesołe Miasteczko, gdzie czeka Tomek. Całą długością parku, dojeżdżamy do miejsca startu i za strzałkami i tasiemkami jedziemy trasą XC. Parę miejsc kiepsko oznakowanych i trzeba kombinować. Po jednym okrążeniu Tomek wraca do domu, ja jadę na drugie kółko. W jednym i tym samym miejscu z buta ...

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 21:11 środa, 22 maja 2013 | linkuj ps. na końcu trzeba skręcić na tor dirtowy, pomiędzy krzakami i tam jest zjazd/podjazd, a dalej, to już meta.
| 20:59 środa, 22 maja 2013 | linkuj Liny przejechałem, bo się da, a na hopkach z buta :/ Za stary chyba jestem i szkoda mi zdrowia na takie akcje.
tomaszstepula
| 20:12 środa, 22 maja 2013 | linkuj mam nadzieje że za lnami nie będziesz złaził tylko dasz depę i po hopkach też . Trasa w 80% jest techniczna wąska niestety albo stety.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa madro