69 - Chciałem, to mam ...

d a n e    w y j a z d u 21.50 km 4.00 km teren 01:17 h Pr.śr.:16.75 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 14 czerwca 2013 | dodano: 14.06.2013

Komplet lekkich opon chciałem i mam. Nawet z nadwyżką ...

Jechałem sobie koło Empik'u, gdzie remontują drogę i nagle krótkie syyk, co oznacza brak powietrza w jednym z kół. Patrze i pięknie rozcięty RK na boku. Remontują, ale niech zbierają swoje graty i resztki jezdni.

Z buta do bikershop, zakup Geax AKA 2.2. wymiana na Pl. Wolności i do bazy. Rozcięty RK, zostanie poklejony i na przodzie jeszcze da radę, po oględzinach.

A pod Spodkiem kopali, sypali i udało się :

W sobotę Puchar Świata Dirt MTB.

Będzie na co rzucić okiem ;]

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto

| 17:35 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj amiga Nie do końca, aż tak cokolwiek na drodze. Jakoś pechowo najechałem na kawałek kostki brukowej i tyle. Ogólnie z nich zadowolony jestem.

Rozcięcie na całe szczęście jest na tyle małe, że zakleję je od środka i ten RK, będzie jako zapas.
| 12:35 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj To już wiesz czemu czemu mam takie zdanie jakie mam o RK... ;(, nie dość, że w p...u kosztują, to wystarczy cokolwiek na drodze i już jest po nich....
| 05:52 sobota, 15 czerwca 2013 | linkuj Oni lądują na dwa koła, z tego co widziałem na przednim nikt nie umie jeździć :D Jak Ci się tor na Murckach spodobał ?
MonsteR
| 00:04 sobota, 15 czerwca 2013 | linkuj Też dzisiaj tam byłem :) Będziesz mógł podpatrzeć jak zawodowcy jeżdżą na przednim kole :D Byłem też na Murckach tam gdzie skakaliście Może kiedyś się tam wybierzemy większą ekipą :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycia