75 - DPD, szybki test XCR'a

d a n e    w y j a z d u 24.50 km 9.00 km teren 01:19 h Pr.śr.:18.61 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 19 czerwca 2013 | dodano: 19.06.2013

Do pracy klasycznie, bez szukania alternatywnych ścieżek ; ul. Gliwicka i skrótem terenowym.

Rano umawiam się z Filipem na IC, jednak w ciągu dnia plany się zmieniają i IC staje pod znakiem zapytania. Ostatecznie docieram do domu o 18, czyli w chwili startu ...

W drodze powrotnej, krótkie przecioranie XCR'a po kocich łbach. Hmm działa chyba nawet lepiej, niż jak był nowy. Olej nie cieknie ani przez uszczelki, ani przez śrubę w lewej ladze. Wieczorem doleję jeszcze z 15 - 25 ml ; niech ma, zasłużył na to.

speed565
| 08:37 piątek, 21 czerwca 2013 | linkuj Mi też ortopedzi (2 albo 3) mówili, że z kolanem było wszystko dobrze. Tylko żaden nie mógł zdiagnozować przyczyny, dla której przez 4 miesiące kolano miało bardzo małą sztywność na boki. Oczywiście pojawiało się to tylko podczas jazdy rowerem.
Ortopedzi jacy w Polsce zostali znają się tylko na reumatyzmie starych babć. Jak przyjdzie do nich młoda osoba z kontuzja to dają maść i karzą zgłosić się za 3 tygodnie.
| 19:52 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Mało się ruszasz, a to dobre wszędzie na pieszo bo blisko, a reszta to na kole się załatwia.
| 19:05 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Skoro lekarz stwierdził, że jest, to znaczy, że za mało się ruszasz ;)
| 17:52 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj NO owszem, tylko muszę chwilowo odpuścić trochę bardziej by kolano doszło do siebie. Lekarz stwierdził, że jest okej wszystko. To czemu boli dalej nie wiem, kazał oszczędzać się i tyle :o
| 17:46 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Ano szkoda, ale takie życie. W połowie dniówki już zacząłem się zastanawiać, czy coś z tego będzie, bo sytuacja nie wydawała się ciekawa ...

Ale za tydzień i później znowu będzie okazja.
| 17:43 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Szkoda, Ja się wybrałem do koleżanki tylko na Podlesie, do Tychów mi się nie chciało cisnąć choć rzut beret był :P Chyba mojego xcm-a też czeka serwis w końcu :u

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa walaw