76 - DPD, sprawy na mieście

d a n e    w y j a z d u 28.50 km 4.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:20.60 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 20 czerwca 2013 | dodano: 20.06.2013

Do pracy na godzinę 6, kręcę ile sił w nogach i tym samym jestem 15 minut przed czasem, a nie jak zawsze na styk i po drodze doganiam kolegę, który także na rowerze dojeżdża. Stajemy razem pod szlabanem, proponuję sprint do pracy, ale brak chęci z drugiej strony.

Tym samym wysoka kadencja i mam jeszcze chwilę dla siebie, przed obowiązkami codziennymi. Nawet jakoś zleciało to 8h i zbieram się do domu. Chwila rozmowy na dworze i pojawia się samochód PP, z przednim kołem. Stare idzie na śmieci, albo oddam potrzebującemu ; w miarę proste, ale ma luz na osi i ścianki zbytnio, jak dla mnie wytarte.

Montuję paczkę do plecaka i w drogę, wzbudzając tym samym dość spore zainteresowanie, już na terenie parku logistycznego ;) Jakoś udało się dojechać, chwila dla siebie i znowu na rower, aby zawieźć swoje stare, tylne koło dla potrzebującego. Proponuje mi na za nie 10 zł ... Obręcz przetarta w dwóch miejscach, nie serwisowane cały sezon. 10 mówię, bez przesady ;) Biorę na piwko i mykam do domu. Paczki gotowe do wysłania, ale tym razem z buta ; mam blisko, mogę podejść.

Powrót z poczty, zmiana ubrania na lycra mode-on i do dyskontu Koodza, po zestaw łatek z łyżkami. Jak to zwykle bywa, nie wyszedłem tylko z tym ...

Pomijając co tam kupiłem, to jeśli ktoś szuka oświetlenia pozycyjnego, to mają fajny zestaw, za całe 2.99 zł. Przednia i tylna lampka. Przód szału na mnie nie zrobił, ale cena owszem ;) Natomiast tył został zamocowany i niech sobie będzie. Przedniej używać nie mam zamiaru, powędruje do roweru kolegi, aby miał chociaż coś takiego.