82 - DPD ; szał blachy

d a n e    w y j a z d u 20.80 km 4.00 km teren 00:59 h Pr.śr.:21.15 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 26 czerwca 2013 | dodano: 26.06.2013

Zbieram się co świt; no prawie bo o 8 z łóżka i przygotowuję do wyjazdu. 3.2.1 start i już coś nie tak. Nasilenie ruchu ulicznego, znacznie wzmożone, niż wczoraj. Już na początku trasy 3 samochody mijają mnie dosłownie na gazetę. Wkurwienie sięga zenitu, ale jadę dalej szosami. Na Załężu trafia się kolejny przypadek ... Staje hmm, jakieś 10cm od krawężnika, po czym nie skręca jak myślałem, ale jedzie prosto. Dalej już bez udziwnień dojeżdżam do pracy.

A miałem jechać ścieżką ...

Robię swoje i wracam. Pierwsze rondo na drodze i "kolega" w samochodzie wymusza ... Wiem, że jest powiedzmy większy, ale jechałem szybciej. Urwa mać. Na szczęście dalej już bez przygód do bazy.

| 20:09 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Dzięki za radę, Tomek także proponował olej do pilarek, ale ponoć smarowanie co jakieś 60km ... Jeśli ten, który Ty kupiłeś się sprawdza aż tak, to zmieniam FL, na to cudo ;)

Dzięki za radę.
| 17:39 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj sorry mały błąd. krysiak to dystrybutor... a producenta masz tu: www.modex.com.pl
| 17:20 piątek, 28 czerwca 2013 | linkuj Tym razem komentarz zupełnie nie na temat. Jakiś czas temu widziałem wpis na twoim blogu odnośnie oleju który jest w stanie zastąpić zielonego finish line-a. Chyba 2 lata temu na forum rowerowym wyczytałem o stosowaniu olei do pił łańcuchowych... i gdzieś to tam w pamięci zostało. Jako że normalnie nie łażę po marketach bo... ich nie lubię... a już pamiętane o oleju to inna sprawa, więc problem się przeleżał, używałem na zmianę Finish line-a i Robotix-a zielonego. Tej zimy jakoś tak dziwnie się złożyło, że znalazłem się w OBI i cudem przechodziłęm przy właściwej półce.... w oczy rzucił mi się olej do pilarek... cena chyba 15-16 zł za litr. Kasa niewielka i nawet przy wtopie nie byłoby problemu. Kupiłem. Olej przeleżał sobie chyba do kwietnia, bo miałem zapasy finish line-a. W końcu go brakło i mogłem zabrać się za sprawdzenie tego co kupiłem. Na dzień dobry sprawdziłem jego konsystencję i... jest prawie identyczna jak FL zielony (nawet kolor identyczny). Używam go więc chyba 3 miesiąc, zeszło ok 100ml... smarowanie w zależności od warunków... najczęściej co 200-250km chyba że jest wielki syf to nie ma rady, wtedy czasami co wyjazd.... Niemniej jest to niezłe zastępstwo FL.... (starczał mi max na 300km). Mam wrażenie że zbiera nieco więcej syfu.... ale co z tego.... :)
Co to za olej? - Vexol Special Plus - producent www.krysiak.pl podobno da się go kupić taniej w cenie nawet poniżej 10zł za litr

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma