86 - Praca i rozeznanie w sklepach

d a n e    w y j a z d u 28.30 km 4.00 km teren 01:24 h Pr.śr.:20.21 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 1 lipca 2013 | dodano: 01.07.2013

Znowu na 6, znowu to wstawanie ... Dopiero poniedziałek minął, a już mi się nie chce. Rano wydaje mi się, że jest chłodno i jadę w opcji długiego ubioru, co oczywiście było błędem. Na powrót połowa ciuchów ląduje w plecaku i pomykam po okolicznych sklepach, sprawdzić co mają ciekawego do zaoferowania w kwestii przedniej amortyzacji.

Do domu wracam rozczarowany ; nie ma kompletnie nic ciekawego. Można wybierać pomiędzy SR XCM, XCT, XCR ( ten ostatni, nawet bez tłumika :/ ) i tym podobnym produktom firmy RST, albo od razu przeskoczyć na półkę znacznie wyższą. Klasy średniej brak. Od biedy zainteresował mnie XC 28 TK, ale to właściwie takie same kowadło, jak i obecny XCR, dlatego spojrzałem i pojechałem dalej.

Problemem jest także to, że nadal chcę pozostać przy hamulcach typu V, więc wybór mam ograniczony.

Rozeznanie rynku na allegro zrobione i czas poczynić zakupy ;)

| 08:35 środa, 3 lipca 2013 | linkuj Faktycznie, gdzieś mi zapodziała się końcówka tekstu
| 16:45 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Nie doczytałeś ;) Amor zamówiony i czekam ...

Czekać mogłem dłużej, ale pewnie i tak cudów by nie nie znalazł, bo albo za krótka sterówka, albo inne ubytki.

Nie szaleję rowerowo, ale jednak wolę mieć całkiem sprawny rower, a jeśli przy tym lżejszy o hmm, jakieś min. 700g to dlaczego nie ; ( 700g, zakładając, że XCR ważył 2.3Kg na oko ;) )
| 13:44 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Masz rację, po prostu musisz poczekać na okazję....
| 13:32 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj speed565 Pogoda na szczęście się chyba unormowała, na tyle że dziś rano można było spokojnie jechać w opcji krótkiej.

Zaglądałem, ale XC30, jak i 32 wrażenia na mnie nie robią ; no może poza tym, że będą pewnie wytrzymałe. Jednakże amortyzacja seryjną sprężyną, która dla mnie jest za twarda, byłaby na niskim poziomie. A za sam znaczek RS nie mam zamiaru płacić, no i waga znowu ponad 2kg.

Akurat Scott nie szczędził i pomimo rocznika ''98 mam normalne stery a-head 1 1/8" ;) Tu nie chodzi, o to, że nie ma w czym wybierać, bo znaleźć można dużo ciekawych sprzętów pod vki, ale często ich ceny są wręcz kosmiczne. A ładowanie powiedzmy używanego marcoka ( w nie wiadomym stanie ), za 700 zł to chyba nie odpowiednia droga.

Idąc dalej, ja jestem lekki i w większości przypadków amortyzacja sprężyną stalową u mnie będzie się średnio sprawdzać, dlatego jedynym słusznym wyborem było powietrze. Amorek może jutro już będzie zamontowany.
| 09:24 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Tu masz rację..., jest problem z przednimi amorami, tym bardziej, że rurę sterową masz jeszcze w wersji 1" jeżeli się nie mylę..., w zasadzie brak jakiegokolwiek wyboru, chociaż gdzieś widziałem gościa który przerobił amora 1 1/18" na 1" dostosowująć do starszych ram... podobno działa
speed565
| 07:44 wtorek, 2 lipca 2013 | linkuj Jak ja jechałem o 7:30 to chłodno było. Opcja na długo była strzałem w dziesiątkę. Po południo tak jak u Ciebie wszystko do plecaka i same krótkie ciuchy.
A patrzyłeś do Twomarku? Na stornie mają sporo Rock Shox''ów ze średniej półki pod vki (XC30 i XC32). Cześć jest w Biesku, ale zawsze mogą sprowadzić. Mam też ewentualnie u nich dodatkowy rabat 5% na wszystko.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owduz