94 - DPD - Odrobina białego do kompletu

d a n e    w y j a z d u 23.30 km 4.00 km teren 01:17 h Pr.śr.:18.16 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 9 lipca 2013 | dodano: 09.07.2013

Praca na godzinę 10, jakoś tak nie chętnie, ale ostatni dzień przed urlopem, to jakoś przeżyję ...

Coś tam robię i słyszę, że paczkę mam do odebrania. Wreszcie ; przesyłka kurierem w równy tydzień :/ Podpisuję, biorę pudło i zastanawiam się, czy coś jest w ogóle w środku, takie lekkie. Szybkie zapoznanie się z nowym nabytkiem i odstawiam rower do serwisu Meridy.

Chwila na ustalenia, co i jak z długością sterówki i mogą montować. Robię w tym czasie swoje, później pojawiam się u nich i rower już gotowy. Jazda testowa po magazynie i wszystko ok ;] No poza tym, że aktualnie o jeździe bez trzymania mogę zapomnieć ; rower stał się bardziej nerwowy, ale czas pokaże.

Dobra koniec poezji. Wybór padł na Spinner SW7, bo ma komorę powietrzną i mocowanie hamulców typu V, a waga 1600g dopełnia całości. Skok 80mm w zupełności mi wystarczy, błędem było pierwotne wsadzenie tam 100mm. Zostało tylko dopasować ciśnienie pod siebie i jazda, gdzie oczy poniosą ;)

I pojawił się problem natury optycznej, bo nijak mi tam aktualnie żółty mostek nie pasuje.

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

Marik1982
| 12:55 środa, 10 lipca 2013 | linkuj Kontrast musi być. Niech ci służy jak najdłużyj ;p
Mostek pasuje kolorystycznie do koszyka na bidon :]
| 22:42 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj + pompka w sensie, że 100 zł nie moje :( Drogie hobby ;)
| 22:27 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Lisek niestety poszedł razem z rowerem. W sumie dobrze, bo serwis spokojnie z 200 zł.

Filip ; chociaż jedno co Ci się podoba, dzięki ;)

A jo mom bioły i niych bydzie ;] Czorny by sie zas zloł z resztą i tyle.

ps. nówka i cena 400 z przesyłką + pompka.
Krzychu22
| 21:57 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj A myślałem że lisek, jaka cena? nówka?
gello1
| 20:29 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj ja mam ciorny :]
| 19:55 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Devil a co tu krytykować NIC, mi się tam podoba, same chce mieć czarną koronę i białe golenie :)
| 19:35 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Biały spraj i będzie po problemie :) Niech długo służy...
| 19:21 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj avacs

W sumie prawda, zobaczę jak to będzie ;)

gizmo

Zaskoczyłeś mnie, bo brak krytyki z Twojej strony. Wiem, że nie kolor jeździ, ale jakoś tak pstrokato mi się wydaje.

speed565

Pewnie większość znajomych obstawiała, że będzie Epicon. Jednakże jego cena i dostępność wersji pod V, skutecznie mnie zniechęciła do poszukiwań.

Z tą szybkością, to aktualnie bym nie przesadzał, ale jakoś tak lżej jedzie ;)
| 19:05 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj To mnie zaskoczyłeś bo obstawiałem Epicona. Ciekawie wyglądają te otwory w podkowie.
Jeśli chodzi kolor to białe jest podobno szybsze :)
| 18:35 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj Gadasz korona czarna golenie białe, ekstra wygląda, przynajmniej nie wieje nudą i szarością. Nie kolor jeździ jak to Rysiek zauważył :)
avacs
| 18:10 wtorek, 9 lipca 2013 | linkuj E tam. Na kolorach się nie jeździ. Przyzwyczaisz się.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa aswpe