96 - W okienku

d a n e    w y j a z d u 28.40 km 3.00 km teren 01:24 h Pr.śr.:20.29 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 15 lipca 2013 | dodano: 15.07.2013

Przełamałem się, bo ile można leżeć ... Nie, nie ogarnął mnie leń, ale od dwóch dni się źle czuję.

Wygospodarowałem te 1.5h na spokojne kręcenie po Chorzowie i Katowicach. Gdyby nie wiatr, byłoby całkiem fajnie.

Jutro chłopaki ciągną w góry, ale decyzję odkładam do rana. Aktualna dyspozycja, raczej na wiele nie pozwala, a szkoda :(

| 06:55 wtorek, 16 lipca 2013 | linkuj Może odpuści i wyjazd się jednak uda...
Trzymaj się
| 21:45 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Plan jest taki Barania Góra i Skrzyczne i zjazd do Szczyrku, a potem powrót prze Bielsko-Białą i Pszczynę do Kato. Trochę wspinaczki będzie :) Więc jak wiesz, że nie dasz rady to mów teraz, nie ma sensu byś się męczył i odpadł w połowie drogi :O
| 20:38 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Aktualnie to już praktycznie trzeci dzień w bazie, bez wychodzenia. Na dłużej wyszedłem dzisiaj :/ Czyli całe to, co pojeździłem + po śniadanie z rana.

Filip ciemno to widzę. Zbiórka wiem o której ma być i chciałbym pojechać, ale mam poważne obawy, że w połowie drogi odpadnę, a to dla mnie sensu w ogóle nie ma. Wstanę rano i dam znać.
| 20:22 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Oby się ci udało, pamiętaj jak coś 7.30 Ligota Dworzec PKP
Marik1982
| 20:07 poniedziałek, 15 lipca 2013 | linkuj Wracaj do zdrowia, bo szkoda żebyś urlop przeleżał w bazie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktnie