99 - Serwisowo

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 18 lipca 2013 | dodano: 18.07.2013

Natchnęło mnie ( w końcu ), na kompletne wyczyszczenie napędu. Ostatnio była tylko szmata i smarowanie na nowo. W kółeczkach zmieniarki, to już właściwie ogródek miałem ; trawa i jeszcze raz trawa. Kaseta lepiej nie wyglądała, a łańcuch od samej szmaty zbytnio czystszy się nie robił.

Benzyna, klucze, pędzelek i jedziemy. Dodatkowo wyczyściłem zapasowe części z napędu 9s.

Na początek SRAM PG-820 ; może i bym ją jeszcze kupił, ale na pewno nie w kolorze czarnym :/ Aktualnie czarno-popielatym ...

Natomiast tak się prezentuje SRAM PG-950, po "remoncie". Prawie nowa ;)

Później przyszła kolej na łańcuchy. Na początek pierwotny, czyli PC-830, później HG-53 i Connex 920. Ten ostatni dostałem w spadku, po przebiegu około 1k km, więc jeszcze pojeździ.

Finalnie wyczyściłem kółeczka przerzutki, stwierdzając przy tym, że jest to totalny szmelc. Na górnym luz na około 0.5cm ... Potem jeszcze blaty z korby i można było posprzątać, po operacji ;)