104 - Były sobie Hałdy dwie

d a n e    w y j a z d u 40.90 km 18.90 km teren 01:59 h Pr.śr.:20.62 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 23 lipca 2013 | dodano: 23.07.2013

Miało być lajtowo, co zaznaczyłem na początku Filipowi, a wyszło jak zawsze ;)

Coś nie w formie dzisiaj byłem od rana, więc pierwszy błąd, to ustawka w największą lampę o godzinie 12 i ruszamy w kierunku hałdy na Murckach ... Jakoś tak, z nóżki, na nóżkę i dojechaliśmy. Podjazd o dziwo sprawnie i można rozkoszować się widokami.

Po czym w oddali, dostrzegamy hałdę w Kostuchnie. Chwila zastanowienia, czy da się na nią wjechać ; no jak się nie da, musi się dać.

Nie mija 20 minut i już drapiemy na drugą górkę.

Filip, początkowo zapoznaje się z terenem, aż w końcu wjeżdża. Mi z pomocą spd, idzie to znacznie łatwiej i za pierwszym razem podjazd zdobyty, przy dopingu kolegi ;)

Dalej ścianka, przy której trening wypychu ; nawet nie próbowałem. Filip walczył, ale także poległ.

Szczyt zdobyty, chwila na fotki i fru na dół, w drogę powrotną.

Miało być lajtowo ... Był lajtowy trening podjazdów ;) Dzięki.

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 13:18 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Albo ofem w Łaziskach przez szlaban albo ofem koło domów dało się kiedyś tak przejechać
| 12:11 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Koło tej w Łaziskach, nie raz jechałem, ale tam jest ponoć zakaz wjazdu. Spokojnie Marik temat się może jakoś ogarnie ;]

Jeszcze mamy hałdę w Panewnikach, czy tam kawałek za Panewnikami. Jest co objechać.
Marik1982
| 10:12 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Na obie hałdy mam niedaleko, więc napewno drugą też wkrótce zaatakuje ;)
Dziś jechałem przez Mikołów na Wyry i widziałem hałdę w Łaziskach, pierwsza moja myśl ( jeszcze na niej Devilka nie było) ;)
Nie atakowałem jej bo leciałem na Kobiór, ale kto wie... może kiedyś zaatakuje.

Pozdro
| 10:05 środa, 24 lipca 2013 | linkuj amiga

I kto to mówi ... ;) Ten, co koło hałdy spokojnie przejechać nie może ;)
| 09:32 środa, 24 lipca 2013 | linkuj Wariaci... jeździć po hałdach.... :)
| 22:05 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Marik

Trzeba było atakować tą drugą ; początek spokojny, później trzeba pchać ... A zjazd z niej, prosto na osiedle w Kostuchnie.
Marik1982
| 19:48 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj hałdę na Murckach zaliczyłem wczoraj, nawet mamy podobne foto z widokiem na drugą hałdę (tą na Kostuchnie) ;p
| 19:35 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Nic na siłę Filip, puściłeś się środkiem i to był błąd. Chociaż z boku też można było glebę zaliczyć, przez chwilę nie uwagi. Nie mniej, było dobrze ;)
| 15:11 wtorek, 23 lipca 2013 | linkuj Dalej dalej, dajesz dasz radę tak to leciało, nie potrzebnie chciałem atakować tym wymytym. Od razu trzeba było bokiem lecieć

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latko