110 - Piknik

d a n e    w y j a z d u 60.40 km 5.00 km teren 03:48 h Pr.śr.:15.89 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 27 lipca 2013 | dodano: 28.07.2013

Piknikowy wyjazd, z spokojną częścią ekipy Bikersów ;) Wypad pod pewnymi względami inny, niż wszystkie ... Inny bo pojechała nie spotykana jak dotąd liczba kobiet ( 4 ), oraz dlatego, że trasę miałem ułożoną, ale na bieżąco była też modyfikowana, podczas jazdy, tak aby każdy sobie poradził i czerpał radość z jazdy.

Zarys trasy :

Centrum - D3S - Brynów - Piotrowice ( miejsce zbiórki ), staw Janina, Giszowiec, Bolina, Mysłowice, Sosnowiec, staw Hubertus, Morawa i tradycyjne ognisko ;)

Na Morawie schodzi nam sporo czasu, ale każdy dobrze się bawi i relaksuje. Jedynie Krzychu, czeka już tylko na wyjazd w drogę powrotną ; aż go nosiło ;) Początkowo plan był, aby zaliczyć jeszcze Pogorię, ale nie każdemu to pasowało czasowo.

Tym samym z Morawy, jedziemy znowu do Sosnowca, dalej przez Stawiki i czerwonym szlakiem na Milowice i Dąbrówkę Małą. Tutaj Zyziu się odłącza, a my robimy postój w pobliskim parku.

Kolejna posiadówka i czas się zbierać ... Ale nagle pojawia się pomysł after party na Brynowie. I tak jedziemy wzdłuż al. Roździeńskiego, przez D3S i PK na Brynów, po drodze zawijając jeszcze nie rowerowego kolegę z pracy.

After party udane, każdy zadowolony i w bazie lądujemy około godziny 22 ;], a spotkanie było o 11 ...

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 20:18 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj amiga Filip był na Jurze
| 15:00 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Dokładnie, Filipa nie było. A ekipa spokojna, ponieważ raczej nie przekraczają średniej 18km/h, podczas wyjazdów ;)
| 08:57 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Spokojna ekipa bikerów - czyżby to oznaczało że nie było Filipa ? ;P
| 10:21 niedziela, 28 lipca 2013 | linkuj Grubo było, tyle Ci powiem ... Dodam tylko, że jazdę w spd opanowałem do perfekcji, obyło się bez gleby, a było miło ;]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nychn