113 - Dpd - TdP

d a n e    w y j a z d u 31.70 km 4.00 km teren 02:01 h Pr.śr.:15.72 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 31 lipca 2013 | dodano: 31.07.2013

To tu, to tam, aby coś zobaczyć na TdP, którego to etap kończył się w Katowicach.

Nie wiele i nic ciekawego ; padł telefon na drugiej rundzie ...

Sky dobrze się woził ;) :

W między czasie, spotykam Filipa, Irka, Łukasza, a na sam koniec pojawia się Marik, z którym trochę gawędzę po drodze, odwiedzamy rowerowy na ul. Francuskiej, po czym każdy w swoją stronę.

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

| 21:10 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj Widziałem, jak pociskałeś na podjeździe wzdłuż Al. Korfantego :D Bohater drugiego planu ;)
avacs
| 18:41 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj Ty też mnie widziałeś ? :D Dobrze pocinałem moim bolidem. Dajcie mi Sagana, Majkę i wszystkich i tak przegonie !!
| 14:35 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj Osz kurde ...

Rysiek, przepraszam :/ Całkowicie zapomniałem, pomimo tego, że widziałem Cię nawet na trasie ;)

Sorki raz jeszcze.
avacs
| 09:02 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj nie grab sobie chlopie. Mnie nie wymieniles :(
| 22:15 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Wymieniłem te, które spotkałem osobiście ;)
| 21:54 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Toś zapomniał o dobrych kilku jeszcze osobach, które były w sumie możesz ich nie znać :)
| 21:50 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj W tym roku mi się udało, nie musiałem siedzieć w pracy. Chociaż i tak bym olał system i wyszedł wcześniej, aby zdążyć. Szkoda, że nie dałeś rady.

Pozdrawiam ;)
| 09:27 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tenor