122 - Szarak ;]

d a n e    w y j a z d u 18.90 km 4.00 km teren 01:00 h Pr.śr.:18.90 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 9 sierpnia 2013 | dodano: 09.08.2013

Do pracy w samo południe ; całkiem fajnie się jechało, nie za ciepło, wręcz odpowiednio. Nadchodzi godzina wyjścia i jest co chwilę gorzej ... Ciemne chmury, niczego dobrego nie wróżą.

Mijam granicę Chorzów - Katowice i zaczyna kropić, a od Załęża już padać, dodatkowo wiatr nie pomaga. Na skrzyżowaniu mijam się z Ryśkiem, który pomyka na nowej ramie ;)

Dalej wzdłuż ul. Chorzowskiej do bazy, gdzie kolejny raz podchodzę do zakupu zmieniarki na tył. Miała być nie wyższa grupa, niż Deore, później myślałem o SLX/XT, a skończyło się na :

Jedna z nich, jest moja, nie mogłem się oprzeć :)

| 22:24 sobota, 10 sierpnia 2013 | linkuj W miarę możliwości finansowych owszem, dlaczego nie ;) Czasami każda pierdoła cieszy i to bardzo.
| 19:50 sobota, 10 sierpnia 2013 | linkuj Krzychu SLX''y i XT''ki się mogą schować przy szarakach ;) Nie nowe, ale cieszy oko i to bardzo, a pracą pewnie mnie powali na kolana. Zawsze wolę mieć coś innego, niż wszyscy ;]

Teraz tylko szukać w miarę lekkich kółek, korby SLX/XT i można jeździć dalej. Jak zejdę poniżej 13kg, to będę zadowolony, co pewnie dla niektórych jest wagą astronomiczną i równą z czołgiem. Opcja zmiany ramy, nie wchodzi w grę :P
| 19:40 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj Dzięki Łukasz, od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem zmiany Acery, na coś lepszego, aż w trafiłem na ten komplecik i to była dosłownie chwila zastanowienia się ;)
speed565
| 19:30 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj No no szara eminencja :)
| 19:29 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj O tym ja wiem i nie obawiaj się o napędzanie szkota ;)
avacs
| 19:09 piątek, 9 sierpnia 2013 | linkuj nie XTRy napedzaja rowery !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczon