Styczeń, 2014

5 - Stara cementownia w Jaworznie

d a n e    w y j a z d u 70.30 km 13.00 km teren 03:23 h Pr.śr.:20.78 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 5 stycznia 2014 | dodano: 05.01.2014

No to pojechali kolejny raz szlakiem, jaki wyznaczają opuszczone budynki. Tym razem odwiedziliśmy Jaworzno, aby zapoznać się z starą cementownią. Przez Katowice, Sosnowiec, dotarliśmy do Jaworzna, gdzie zeszło nam trochę na odnalezieniu docelowego miejsca, ale finalnie się udało ;)

Było w górę i w dół, przed miejscem docelowym kilka krótkich, ale fajnych podjazdów. Jeden na 3/4 mocy, drugi słabiej, kolejne aby wjechać. Cała trasa bardzo fajna, w doborowym towarzystwie Filipa, Tomka i Mateusza. I dodatkowo już 5 stycznia, zaliczyliśmy pierwsze w tym sezonie rowerowe ognisko :D

I zajawka na kolejny weekend ;)

Kategoria W towarzystwie, Mieszane, Miasto, Connex 9sG

4 - Serwis i latarki z Sabiną

d a n e    w y j a z d u 13.60 km 0.00 km teren h Pr.śr.: km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Sobota, 4 stycznia 2014 | dodano: 04.01.2014

Coś dziwnie zaczęło skrzypieć w rowerze, przeważnie gdy pedałuję na stojąco. Podejrzenie padło na suport ; rozebrałem, wyczyściłem, posmarowałem, złożyłem i dalej coś słychać. Może to jednak z okolicy sztycy i siodełka ? Może połączenie lekkiej sztycy, z magnezowymi prętami siodełka nie wyszło na dobre ? Sprawdzę później.

Dodatkowo coś niepokojącego znalazłem na jednym z spawów ramy, chociaż to muszę skonsultować jeszcze z kimś innym, aby rozwiać swoje wątpliwości.

Uszczelnienia w stanie idealnym, trochę błota w mufie ramy i nic więcej.

Poniżej fotki niepokojącego miejsca na ramie ( jakby brak na spawie ) :

Po tym wszystkim, udałem się z Sabiną na małą pętelkę, przez D3S i PK. Powrót przez centrum i dalsze rozmyślanie, o co chodzi z rowerem.

Kategoria W towarzystwie, Miasto, Connex 9sG

3 - Praca

d a n e    w y j a z d u 21.80 km 3.00 km teren 00:58 h Pr.śr.:22.55 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 3 stycznia 2014 | dodano: 03.01.2014

Piękna pogoda, słoneczko, lekki wiaterek i pojechałem ... Do pracy, wzdłuż chorzowskiej. Powrót przez Klimzowiec, gdzie miejscowa Policja urządziła sobie wieczorną akcję dmuchania koło oczyszczalni. Dalej szosowo chorzowską do bazy.

Kategoria Mieszane, Miasto, Connex 9sG

2 - DPD

d a n e    w y j a z d u 16.80 km 4.00 km teren 00:49 h Pr.śr.:20.57 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 2 stycznia 2014 | dodano: 02.01.2014

Praca, praca ... Ulicami, ścieżkami i lasami. Jeszcze tylko jutro i znowu wolne :P

A wieczorem mały serwis roweru Filipa ; wymiana koronek w kasecie i łańcucha. Z nakrętką od kasety, męczyliśmy się z 10 minut. Ciemno to widziałem, ale wszystko zakończyło się zgodnie z planem.

Kategoria Connex 9sG, Miasto, Mieszane

1 - Start

d a n e    w y j a z d u 26.10 km 0.00 km teren 01:03 h Pr.śr.:24.86 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 1 stycznia 2014 | dodano: 01.01.2014

Planowałem, planowałem, ale pewnie gdyby nie Filip, nic by z tego nie wyszło. Kolejny rowerowy rok, rozpocząłem nie jak zawsze od marca, czy lutego, ale już dzisiaj ;) Przez Siemianowice, Czeladź i takie tam ścieżki mniej, lub bardziej uczęszczane.

Oraz kilka fotek z wczorajszej sylwestrowej nocy :