Wrzesień, 2013

159 - Awaria ...

d a n e    w y j a z d u 21.70 km 4.00 km teren 01:19 h Pr.śr.:16.48 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Piątek, 20 września 2013 | dodano: 21.09.2013

W czwartek wieczorem jeszcze wszystko było ok. W piątek nie potrafię wstać z łóżka, źle się czuję. Postanawiam jednak jechać do pracy, co okazało się wielkim błędem ; po dwóch godzinach wysyłają mnie do domu i męczę się w drodze powrotnej.

W domu do łóżka i zasypiam. Wraca Sabina, nie wiedząc o tym, że po paracetamolu mam silną reakcję alergiczną, podaje mi Vics rozpuszczalny, w skład którego wchodzi 500mg wspomnianego wyżej środka ...

20 minut mija, jak cała wieczność, po tym czasie przyjeżdża karetka, dostaję zastrzyki i zabierają mnie do szpitala. Trochę badań, zalecenia na przyszłość, dwie kroplówki ... Po godzinie 20 wypuszczają mnie do domu.

158 - DPD ; znowu Shimano

d a n e    w y j a z d u 22.30 km 4.00 km teren 01:07 h Pr.śr.:19.97 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Czwartek, 19 września 2013 | dodano: 19.09.2013

Praca, praca i serwis. Wracam i grzebię przy przednim kole Sabiny, jak i swoim. Praca przedniego hamulca, absolutnie mnie nie zadowala. Jest znacznie ciężej, a hamuje bo musi ...

W podpowiedzi słyszę ; "zmień tarczę". Nie chcąc kasy wywalić w kosz, przekładam tarczę z roweru Sabiny i jadę sprawdzić.

Cóż, nie da się ukryć, że tarcza z marketu ( przypominająca jeden z modeli Accent, a może to i on ), działa o niebo lepiej. Shimano po raz kolejny powiem nie.

Lewa Shimano, prawa Nn/Accent ? :

Rower z tarczą "firmową", nie był w stanie się zatrzymać momentalnie, o chwili na przednim kole można było zapomnieć ;)

157 - DPD

d a n e    w y j a z d u 24.80 km 4.00 km teren 01:10 h Pr.śr.:21.26 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Środa, 18 września 2013 | dodano: 18.09.2013

Do pracy, z pracy. Ot wsio ;)

156 - Deszcz w dwie strony

d a n e    w y j a z d u 19.20 km 4.00 km teren 01:01 h Pr.śr.:18.89 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Wtorek, 17 września 2013 | dodano: 17.09.2013

Do pracy w mżawce, po pracy już w konkretnym deszczu :/ Ciemno, zimno, całe 7C w czasie powrotu.

Jedyny plus dzisiejszej jazdy, to przedni hamulec. Jeżdżąc na v'kach, w czasie deszczu, miałem dwa spowalniacze ; dzisiaj jeden hamulec + spowalniacz.

Ogólnie trzeba się zabrać za lekką zmianę roweru Sabiny ... Wymiana platform na spd, zmiana gripów na manetki, nowe klocki itp. Magnezu szkoda, więc zimówkę trzeba powoli przygotować ;)

155 - DPD

d a n e    w y j a z d u 24.60 km 4.00 km teren 01:10 h Pr.śr.:21.09 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Poniedziałek, 16 września 2013 | dodano: 16.09.2013

Praca, praca ... Ciemno i zimno wieczorem, a w ciągu dnia zbyt ciepło na długi ubiór. Plecak znowu obładowany, ech, jak tu żyć, jeździć ( wygodnie :P ).

154 - AZS MTB Cup Zabrze - Mistrzostwa Zabrza

d a n e    w y j a z d u 55.00 km 9.00 km teren 02:40 h Pr.śr.:20.62 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Niedziela, 15 września 2013 | dodano: 15.09.2013

W ramach ostatniej edycji AZS MTB Cup, która rozgrywana była w Zabrzu, zorganizowane zostały także Amatorskie Mistrzostwa Zabrza ; edycja numer III.

Jakoś tak spontanicznie postanowiłem pojechać i wystartować, a do wycieczki dołączył Tomek i tak w formie rozgrzewki, strzeliłem sobie 25km. Na miejsce dojechaliśmy, przez Chorzów i bytomskie dzielnice. Chwila na rejestrację, odbiór pakietu startowego, montaż numerka ...

Robimy małe rozeznanie na miejscu i odnosimy wrażenie, że całe zawody, to dość kameralna impreza sportowa ; dziwne, bo nie był to byle podwórkowy wyścig. Dalsze rozeznania, zaowocowało pierwszą tego dnia przebitą dętką w przednim kole roweru Tomka, później dla odmiany musiał wymienić dętkę w tylnym kole ...

O godzinie 14 mam startować, z trasą nawet się nie zapoznałem, ponieważ nie było kiedy, w biurze nie wiedzą także ile ma być okrążeń ; o tym zadecydować ma sędzia na starcie. Ustawiamy się, sędzia oznajmia, że jedziemy 3 okrążenia. Hmm myślę trochę mało, bo runda ma tylko 2km.

3.2.1 start i zlamiłem na powitaniu, bo nie wcisnąłem się odpowiednio w pierwszy zakręt i większość z mastersów pojechała w pizdu. No cóż, trzeba cisnąć, bo dystans typu mikro. Kamienie, jakieś korzenie, koleiny i kupa grząskiego błota, gdzie zestaw RK 2.0, nie radził sobie ani trochę.

Jakoś się te trzy kółka przeturlałem w czasie 18 minut, po czym z Tomkiem poszliśmy posiedzieć, pogadać, spojrzałem na magnezika i trochę się pobrudził :

Dalej czekaliśmy na rozdanie pucharków i losowanie nagród, w którym nic nam nie przypadło. W między czasie spotykamy Darka i Darka, z którymi zamieniamy kilka słów i każdy jedzie w swoją stronę.

Kierujemy się na Stroszek, gdzie muszę coś załatwić, następnie plan jest, aby przez centrum Bytomia i Chorzów wrócić do Katowic. Na planie się kończy, ponieważ pogoda krzyżuje skutecznie nasze plany i przy oś. Arki Bożka wskakujemy w tramwaj, czym kończymy nasz wyjazd.

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, W towarzystwie, Zawody

153 - City by night

d a n e    w y j a z d u 14.20 km 0.00 km teren 00:53 h Pr.śr.:16.08 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Sobota, 14 września 2013 | dodano: 14.09.2013

Baza - Centrum - KFC - D3S - Zawodzie - Baza.

Dni Katowic na D3S = totalne dno. Ludzi tyle, co na koncercie Disco Polo w remizie ; żenada.

W drodze łapiemy 4 osiowego ...

Kategoria Connex 920, Miasto, W towarzystwie

152 - Sprawy na mieście i wieczornie ...

d a n e    w y j a z d u 29.70 km 4.00 km teren 01:32 h Pr.śr.:19.37 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Czwartek, 12 września 2013 | dodano: 12.09.2013

Praca, znowu ... Ciężko było wstać, ale dałem radę. Wczorajszy wieczorny, test hamulców wypadł pozytywnie, ale w pracy znajomy chciał zobaczyć różnicę pomiędzy v'kami, a hydrauliką i tak popatrzał, że klamka przestała pracować :/

Szlaq mnie trafił, wracałem z jednym hamulcem, po drodze łapiąc Filipa, po czym razem jedziemy do centrum. Chwila na zakup klocków ( pół metaliczne Aligator ) i kręcimy dalej. Następnie chwila rozmowy, później już w domu wymiana klocków, czyszczenie tłoczków i można ruszać dalej.

W między czasie dzwonił Tomek, więc umawiamy się na chwilę wspólnego kręcenia. Trasa na DM, później powrót na Zawodzie i relaks + rozmowy o wszystkim i niczym.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane, W towarzystwie

151 - Przytyłam :P Ale jest bezpieczniej !

d a n e    w y j a z d u 21.70 km 4.00 km teren 01:12 h Pr.śr.:18.08 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Środa, 11 września 2013 | dodano: 11.09.2013

Cóż, nie wpadło poranne okienko pogodowe i pojechałem w kroplach deszczu. Nie był na tyle uciążliwy, abym musiał suszyć ciuchy.

Powrót ... Znowu kapie z nieba, ale trzeba jechać, z małym zakrętem po tarczę i adapter, klocków nie było. Ponoć wszystko zostaje w rodzinie ; Zyziu, Amiga i ja ;)

Wieczorem składam wszystko do kupy i działa, ale piszczy, że hej. Nowe klocki jutro i zobaczymy jak to działa faktycznie.

Magnezja przytyła, ale znacznie lepiej działa przedni hebel.

150 - W mgle i przy piffku

d a n e    w y j a z d u 41.40 km 7.00 km teren 02:02 h Pr.śr.:20.36 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Magnesium Elite
Wtorek, 10 września 2013 | dodano: 10.09.2013

Parę minut po godzinie 5 ruszam w trasę, już po dojeździe do skrzyżowania z Al. Korfantego nic nie widzę, przez opadającą mgłę ; całość osada się na kasku, okularach, ubraniu ...

Jadę dalej, jest źle, co chwilę trzeba przecierać szkiełka, aż do oś. Witosa, kiedy ściągam okulary, bo już całkowicie nic nie widzę.

Powrót za to, jakby w wczesnym lecie. Temperatura idealna, można kręcić na krótko ;) Ale jeden szczegół zakłóca moją drogę ; ciągle coś delikatnie piszczy w napędzie.

Wracam do domu, na szybko szukam przyczyny. Rozebrana zmieniarka, kaseta, piasta, hamulec i ciągle to samo ... :/ Rozwiązanie banalne, czyszczę i jeszcze raz smaruję łańcuch, wnet problem znika i nastaje cisza.

Następnie jadę przez Brynów na Zadole, gdzie czeka Darek. Rozsiadamy się i sporo czasu nam zlatuje, wracamy już po godzinie 20.

Włączam lampkę z Aldi i świeci lepiej, niż Darka :P Jedziemy do ścieżki ddr na ul. Jankego, gdzie po chwili się rozdzielamy.

Przez D3S testuję oświetlenie. Za taką cenę jestem całkowicie zadowolony, widzę wszystko co potrzebne do jazdy w godzinach późno wieczornych. Na drodze także jestem doskonale widoczny.

Jedyny minus, to w okularach z zółtymi szkłami widoczność spada, więc chyba wrócę do starych okularków z przezroczystymi szkłami.