Grudzień, 2013

227 - Zimowe MTB

d a n e    w y j a z d u 36.00 km 18.00 km teren 02:15 h Pr.śr.:16.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 8 grudnia 2013 | dodano: 08.12.2013

Zimowo, terenowo z Łukaszem i Tomkiem. Łukasz zaprezentował nam swoje ścieżki w lasach kochłowickich ... Trzeba przyznać, że wiele miejsc widziałem pierwszy raz. Pogoda idealna, nie za zimno, lekkie słoneczko i delikatnie zmrożony śnieg.

Dobry zimowy trening ; dzięki ;)

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, W towarzystwie

226 - DPD - Przetrwałem

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 01:03 h Pr.śr.:17.14 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 6 grudnia 2013 | dodano: 06.12.2013

Tym rowerzystom, którzy dzisiaj nie wyjechali, nie dziwie się. Sam zacząłem się zastanawiać w połowie drogi, dlaczego, po co i czy całkowicie jestem normalny ?

Droga do pracy, to walka z wiatrem, zamarzniętymi kałużami, oblodzonymi chodnikami i ścieżkami rowerowymi. Wjazd do lasu uratował, przed wiatrem, ale czekała mnie tam przeprawa po zmrożonej warstwie śniegu.

Powrót chwilowo w śnieżycy, dalej to omijanie poboczy dróg, aby dojechać w jednym kawałku. Ujmując dzisiejszą jazdę jednym słowem : masakra.

225 - DPD nowymi ścieżkami

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:20.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 5 grudnia 2013 | dodano: 05.12.2013

Mając już serdecznie dosyć podjazdu wzdłuż pola, który z każdym dniem staje się co raz bardziej błotnisty i rozdeptany przez konie, poszukiwałem alternatywnej ścieżki.

Poszukiwania zakończone sukcesem ;) Lasy w okolicach oś. Witosa mają mnóstwo ścieżek i jedna z nich idealnie pasuje, jako zastępstwo singla z uskokiem. Wyjechałem dziś wcześniej, z uwagi na warunki pogodowe, nawet nie walczyłem z wiatrem, jak wczoraj, ot sobie jechałem aż dojechałem nowo poznaną ścieżką.

Pewnie w zimie będzie tam nawalone mnóstwo śniegu, ale przynajmniej jest płasko i nie będę miał obawy, że polecę w dół. Opcja dojazdowa raczej na poranki i popołudniowe powroty, bo wracając z drugiej zmiany wolę jednak jechać szosą :P

A wieczorem ... Wracałem około godziny 21 i można było bić rekordy prędkości na poszczególnych odcinkach. Wiatr cały czas w plecy, ale gdy już zawiało z boku, to prosiłem tylko o utrzymanie równowagi.

224 - Kolejne DPD

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:19.29 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 4 grudnia 2013 | dodano: 04.12.2013

Cegły by się dzisiaj przydały do standardowego wyposażenia. Najpierw łeb chciało urwać, a później to już całkiem mnie z roweru zrzucić ; pomogły spd i nie spadłem ;)

Wieczorem już trochę lepiej i dojechałem 4 minuty szybciej. A teraz mamy godzinę 23:35 i pada śnieg. Ciekawe, jak to jutro będzie wyglądać, ale w ciemnych barwach to widzę.

223 - DPD

d a n e    w y j a z d u 18.10 km 4.00 km teren 00:55 h Pr.śr.:19.75 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 3 grudnia 2013 | dodano: 03.12.2013

Praca, praca ...

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

222 - DPD - Niechaj powrócą takie dni ...

d a n e    w y j a z d u 17.80 km 4.00 km teren 00:52 h Pr.śr.:20.54 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Poniedziałek, 2 grudnia 2013 | dodano: 02.12.2013

Jak mi się dzisiaj nie chciało. Początkowo wstawać, później robić cokolwiek, natomiast po wyjściu i ułożeniu 4 liter na siodełku, wszystko się zmieniło. Słoneczko, prawie bez wietrznie, ale krótko, bo tylko do pracy :(

Później znowu mi się nie chciało, bo miałem robić to, na co nie miałem ochoty :P Zmusiłem się, swoje odrobiłem i już o godzinie 20 mogłem pojechać w ciemnościach i lekkim przymrozku w kierunku bazy.

Się wykosztowali koło Galerii Katowickiej ...

A dni, jakie mogłyby powrócić, to choćby taki jak ten :

Kiedy na pełnym luzie, można było pojechać do Krakowa, pokręcić się na miejscu, nie zmarznąć. A tu jeszcze z 5 ciężkich miesięcy.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

221 - Dorotka w górę, w dół i na około.

d a n e    w y j a z d u 44.90 km 11.00 km teren 02:21 h Pr.śr.:19.11 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 1 grudnia 2013 | dodano: 01.12.2013

Ostatnio tradycją stały się nasze niedzielne spotkania, aby nadal podtrzymywać formę. Na starcie jak zawsze niezawodni Filip, oraz Tomek.

Tym razem za cel obraliśmy sobie wzgórze Św. Doroty, na które docieramy standardową trasą, która prowadzi przez Siemianowice, Dąbrówkę Wielką. Później kawałek czerwonym szlakiem i zaczynamy podjazd na górę. Tam chwila przerwy, kręcimy się po okolicznych zjazdach, po czym robimy koło i wracamy znowu na Dorotkę, aby zaliczyć jeszcze jeden zjazd i udać się w kierunku powrotnym przez Czeladź i Pszczelnik. Na wysokości Placu Alfreda rozstajemy się i jadę do bazy, a Filip odprowadza jeszcze kawałek Tomka.