Connex 920

231 - DPD

d a n e    w y j a z d u 18.90 km 4.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:21.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 12 grudnia 2013 | dodano: 12.12.2013

Wyjazd o 5:20, powrót o 18:50, a nakręcone tylko 18km ... Niech żyje okres świąteczny. Jutro pewnie ciąg dalszy.

A pogoda to przechodzi już sama siebie ; początek tygodnia deszcz, później słoneczko, a dzisiaj widoczność w terenie na 20 metrów. Co będzie jutro wolę nie wiedzieć, przekonam się na własne ( mam nadzieję ) tylko oczy.

230 - DPD - Serwis

d a n e    w y j a z d u 20.30 km 4.00 km teren 01:07 h Pr.śr.:18.18 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 11 grudnia 2013 | dodano: 11.12.2013

Z rana do pracy, gdzie coś w czasie przejazdu wzdłuż lasu chciało mnie dogonić. Kadencja na maxa i się udało, cóż to było, nie wiem i mam nadzieję nie spotkać zwierza.

Po pracy powolnie w kierunku centrum, z wizytą w Uni-Sport. Prośba o centrowanie kółka Kross MTR ( nie polecam ), pod moją wagą złapało bicie boczne, do tego stopnia, że ocierało o tylny trójkąt. To załatwione, ale koło lekko bije góra-dół. Problem w tym, że trzeba rozebrać całe koło, bo niektóre nyple nie chcą puścić. Olewam temat, ważne że nie obciera. Całe 10 zł ;)

W domu biorę się za napęd. Reszta sama odpadnie w końcu.

Za zimo na myjkę ciśnieniową ...

Trochę później :

Moja ulubiona koronka zajechana, pozostały dwie do dyspozycji ; Napęd SLX pozostanie na przyszły sezon.

229 - Wylajtowany Mikołaj

d a n e    w y j a z d u 18.10 km 4.00 km teren 00:55 h Pr.śr.:19.75 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Wtorek, 10 grudnia 2013 | dodano: 10.12.2013

W tym roku Mikołaj trochę spóźniony, ale za to o wadze 185g :D Wymieniłem sztycę Merida X-Mission na Gub Ultralight. Miał być Turner, ale skusiła mnie waga. Ciężki nie jestem, więc powinna spełnić swoje zadanie. Zysk wagowy to równe 151g i jednak komponuje się kolorystycznie. Chyba najtańsza możliwość zejścia aż o tyle z wagi. Dzięki Łukasz za trop.

Mógłbym ją jeszcze odchudzić, bo 350mm to dla mnie za dużo tutaj ; pomyślimy ;)

A trasa dzisiaj standardowa, czyli DPD. Pomimo świetnej pogody, czas nie pozwolił na więcej.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

228 - Nie lubię poniedziałków

d a n e    w y j a z d u 18.30 km 4.00 km teren 01:06 h Pr.śr.:16.64 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Poniedziałek, 9 grudnia 2013 | dodano: 09.12.2013

A już szczególnie nie lubię poniedziałków, kiedy to mam wyjechać chwilę po 5 rano i deszcz pada. Cała droga w deszczu, końcówka z dodatkiem błota i resztek śniegu, który zmienił się w lód.

Po cichu liczyłem, że w ciągu dnia deszcz ustanie, ale się przeliczyłem ; powrót znowu w deszczu. Przemoczony i obklejony piaskiem, błotem i czym tylko się da, zawitałem jeszcze na umówione spotkanie w Bikershop. 10 minut i problem adaptera rozwiązany.

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane, W towarzystwie

227 - Zimowe MTB

d a n e    w y j a z d u 36.00 km 18.00 km teren 02:15 h Pr.śr.:16.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Niedziela, 8 grudnia 2013 | dodano: 08.12.2013

Zimowo, terenowo z Łukaszem i Tomkiem. Łukasz zaprezentował nam swoje ścieżki w lasach kochłowickich ... Trzeba przyznać, że wiele miejsc widziałem pierwszy raz. Pogoda idealna, nie za zimno, lekkie słoneczko i delikatnie zmrożony śnieg.

Dobry zimowy trening ; dzięki ;)

Kategoria Connex 920, Lasy, Miasto, W towarzystwie

226 - DPD - Przetrwałem

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 01:03 h Pr.śr.:17.14 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Piątek, 6 grudnia 2013 | dodano: 06.12.2013

Tym rowerzystom, którzy dzisiaj nie wyjechali, nie dziwie się. Sam zacząłem się zastanawiać w połowie drogi, dlaczego, po co i czy całkowicie jestem normalny ?

Droga do pracy, to walka z wiatrem, zamarzniętymi kałużami, oblodzonymi chodnikami i ścieżkami rowerowymi. Wjazd do lasu uratował, przed wiatrem, ale czekała mnie tam przeprawa po zmrożonej warstwie śniegu.

Powrót chwilowo w śnieżycy, dalej to omijanie poboczy dróg, aby dojechać w jednym kawałku. Ujmując dzisiejszą jazdę jednym słowem : masakra.

225 - DPD nowymi ścieżkami

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 00:54 h Pr.śr.:20.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Czwartek, 5 grudnia 2013 | dodano: 05.12.2013

Mając już serdecznie dosyć podjazdu wzdłuż pola, który z każdym dniem staje się co raz bardziej błotnisty i rozdeptany przez konie, poszukiwałem alternatywnej ścieżki.

Poszukiwania zakończone sukcesem ;) Lasy w okolicach oś. Witosa mają mnóstwo ścieżek i jedna z nich idealnie pasuje, jako zastępstwo singla z uskokiem. Wyjechałem dziś wcześniej, z uwagi na warunki pogodowe, nawet nie walczyłem z wiatrem, jak wczoraj, ot sobie jechałem aż dojechałem nowo poznaną ścieżką.

Pewnie w zimie będzie tam nawalone mnóstwo śniegu, ale przynajmniej jest płasko i nie będę miał obawy, że polecę w dół. Opcja dojazdowa raczej na poranki i popołudniowe powroty, bo wracając z drugiej zmiany wolę jednak jechać szosą :P

A wieczorem ... Wracałem około godziny 21 i można było bić rekordy prędkości na poszczególnych odcinkach. Wiatr cały czas w plecy, ale gdy już zawiało z boku, to prosiłem tylko o utrzymanie równowagi.

224 - Kolejne DPD

d a n e    w y j a z d u 18.00 km 4.00 km teren 00:56 h Pr.śr.:19.29 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Środa, 4 grudnia 2013 | dodano: 04.12.2013

Cegły by się dzisiaj przydały do standardowego wyposażenia. Najpierw łeb chciało urwać, a później to już całkiem mnie z roweru zrzucić ; pomogły spd i nie spadłem ;)

Wieczorem już trochę lepiej i dojechałem 4 minuty szybciej. A teraz mamy godzinę 23:35 i pada śnieg. Ciekawe, jak to jutro będzie wyglądać, ale w ciemnych barwach to widzę.

223 - DPD

Wtorek, 3 grudnia 2013 | dodano: 03.12.2013

Praca, praca ...

Kategoria Connex 920, Miasto, Mieszane

222 - DPD - Niechaj powrócą takie dni ...

d a n e    w y j a z d u 17.80 km 4.00 km teren 00:52 h Pr.śr.:20.54 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Merida Matts Race Pro
Poniedziałek, 2 grudnia 2013 | dodano: 02.12.2013

Jak mi się dzisiaj nie chciało. Początkowo wstawać, później robić cokolwiek, natomiast po wyjściu i ułożeniu 4 liter na siodełku, wszystko się zmieniło. Słoneczko, prawie bez wietrznie, ale krótko, bo tylko do pracy :(

Później znowu mi się nie chciało, bo miałem robić to, na co nie miałem ochoty :P Zmusiłem się, swoje odrobiłem i już o godzinie 20 mogłem pojechać w ciemnościach i lekkim przymrozku w kierunku bazy.

Się wykosztowali koło Galerii Katowickiej ...

A dni, jakie mogłyby powrócić, to choćby taki jak ten :

Kiedy na pełnym luzie, można było pojechać do Krakowa, pokręcić się na miejscu, nie zmarznąć. A tu jeszcze z 5 ciężkich miesięcy.