Wrzesień, 2012

DPD

d a n e    w y j a z d u 25.70 km 3.00 km teren 01:19 h Pr.śr.:19.52 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 19 września 2012 | dodano: 19.09.2012

Rano pogoda znośna, ubieram się na krótko i w drogę. Już na samym początku, pewien kierowca, ma zamiar przytulić się do mnie rejestracja ; jakoś udało się umknąć na chodnik i posłać parę złotych myśli w jego kierunku.

Siedząc w pracy, zaczyna padać i tak prawie całą dniówkę. Wyglądam za okno i przestało, ale temperatura znacznie się obniżyła i w krótkiej wersji ubioru ciepło nie będzie. Cóż, jakoś trzeba wrócić ; sytuację ratuje kurtka przeciwdeszczowa.

WPKiW - totalne pustki ; dwie biegające sztuki.

Trening MTB

d a n e    w y j a z d u 48.40 km 0.00 km teren 02:06 h Pr.śr.:23.05 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 18 września 2012 | dodano: 18.09.2012

Postanowiłem się wybrać, na trening organizowany przez kolarzy z Katowic i okolic, szkoda że wcześniej nie wiedziałem o tym, że treningi są co tydzień ...

Zbiórka pod barem Wiocha na D3S, jest nas 8, z znajomych jest Irek, oraz Filip. Jedziemy pod Mikołów, a dokładnie na Kamionkę, leśnymi ścieżkami w dość sprawnym tempie szybko tam docieramy, z mała kąpielą Filipa po drodze ;)

Początek na Kamionce, to rezerwat, ale nie jest to nasze miejsce docelowe ; prowadzący kieruje nas na świetny leśny singiel, za zajezdnią w Kamionce. Początkowo w miarę łatwy, później ciśniemy z buta na podjeździe, następnie znowu fajna jazda i nagle zjazd. Wiem, że go nie zjadę, nawet nie ryzykuję ... Jeden z kolegów zjeżdża i już na samym dole zalicza wywrotkę, która kończy dzisiejszy trening. Najprawdopodobniej złamany obojczyk :/

Wzywamy pomoc, czekamy ... Później już tylko powrót DK 81 do Katowic.

Dobrze się stało, że pojechałem, ponieważ teraz wiem, gdzie jest moje miejsce w szeregu. Dużo pracy jeszcze mnie czeka.

ps. nie wiem, ile km było w samym terenie.

Kategoria Lasy, Miasto, W towarzystwie

Prawie DPD, po Katowicach i Chorzowie

d a n e    w y j a z d u 33.70 km 3.00 km teren 01:39 h Pr.śr.:20.42 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 17 września 2012 | dodano: 17.09.2012

Prawie jak dpd, ponieważ zjadam tylko śniadanie w pracy i wracam do bazy. Następnie do Gosi, a później trochę po Katowicach.

Za ciepło, jak na tą porę roku.

Kategoria Miasto, Mieszane, W towarzystwie

MP MTB w Dąbrowie Górniczej, Pogorie ...

d a n e    w y j a z d u 60.50 km 9.00 km teren 02:41 h Pr.śr.:22.55 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Niedziela, 16 września 2012 | dodano: 16.09.2012

Podjechałem pooglądać sportową rywalizację na trasie Mistrzostw Polski MTB, które odbywały się w Dąbrowie Górniczej. W wcześniejszych latach była to impreza zwana rolkowo-rowerowym maratonem, aktualnie organizacją tego zajęła się grupa Lang Team.

Na same starty się nie załapałem, bo zwyczajnie nie chciało mi się wstawać, dojechałem za to na finisz średniego dystansu, gdzie to zwycięzca wpadł na metę, dobre 5 minut przez kolejnymi zawodnikami. Później rozdanie medali za zajęte miejsca, na dystansie mini i skierowałem się w stronę zalewu Pogoria III, jadąc sobie trasą maratonu, mijam walczących na koronnym dystansie ; oni w jedną stronę, ja w przeciwną.

Z jeziorka, oznaczonego nr. 3, udaję się na chwilę relaksu nad spokojną Pogorię I, po chwili wracam do głównej drogi i przez Pogorię IV dojeżdżam na wały Przemszy. Dalsza trasa, to Będzin, Sosnowiec Pogoń, Centrum, Stawiki, Szopienice, Burowiec i ostateczny kierunek baza.

RRR Katowice + ...

d a n e    w y j a z d u 51.70 km 3.00 km teren 03:04 h Pr.śr.:16.86 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Sobota, 15 września 2012 | dodano: 15.09.2012

W dniu dzisiejszym, odbywała się kolejna edycja Rekreacyjnego Rowerowego Rajdu w Katowicach, była to już 13 edycja tego spotkania rowerzystów z Katowic i okolicy. Tym razem nie jadę sam, namawiam na udział Gosię, impreza typowo rekreacyjna, więc i tempo będzie odpowiednie, aby pogadać, obgadać rowery i innych użytkowników :P ; CUBE AMS 130, który to urzekł nas swoją czystością ...

No ale idąc dalej, zjawiam się w Piotrowicach około 13:30 i udajemy się na miejsce startu, które znajduje się przy kąpielisku Zadole. Tym razem wybieram taką trasę, bo jedziemy razem, no i można ciut więcej pokręcić, niż z pod pomnika na rondzie. Na miejscu jest już dość sporo rowerzystów i rowerzystek, mamy w grupie także kilka dzieciaków ;)

Po krótkiej przemowie ruszamy w kierunku D3S i kempingu nr. 215, gdzie to swoje miejsce ma meta tej wycieczki. Tempo wiadomo dostosowane do całej grupy, więc staram się nie patrzeć na licznik, ale 8 km/h po prostym trochę boli ;)

Cały przejazd idzie nam sprawnie, nawet z wejściem schodami grupa sobie radzi. Swoją drogą, mogliśmy pojechać eskortowani, jak wcześniej ul. Kłodnicką do pętli na Brynowie i obyło by się bez schodów.

Po krótkiej przejażdżce docieramy na metę, wspólnie z Irkiem, którego spotykamy po drodze, na miejscu jest jeszcze Rysiek, Łukasz, oraz ekipa z sosnowieckiego klubu Cykloza, z którą to później udajemy się na Rybaczówkę, w celach konsumpcyjnych ;]

Fotki, fotki :

I nic nie wygraliśmy :(

DPD, WPKiW ...

d a n e    w y j a z d u 36.30 km 3.00 km teren 01:41 h Pr.śr.:21.56 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Piątek, 14 września 2012 | dodano: 14.09.2012

Przejazd trasą dpd, w tym tygodniu to już ostatni raz, później chwila dla siebie i wieczorna rundka przez WPKiW, Bytków, Wełnowiec do bazy.

W trakcie dnia spotykam Ryśka, zatrzymujemy się na katowickim Rynku i urządzamy sobie chwilową pogawędkę, później na chwilę do Gosi ...

WPKiW prawie puste, trochę spacerowiczów, biegaczy i kilku rowerzystów. W drodze powrotnej słyszę dziwny dźwięk z piasty tylnego koła :/ Jutro więc czyszczenie i smarowanie.

Deszczowy czwartek

d a n e    w y j a z d u 16.50 km 3.00 km teren 01:15 h Pr.śr.:13.20 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Czwartek, 13 września 2012 | dodano: 13.09.2012

Już wczoraj wiedziałem, że dzisiejszy dzień pod względem pogody łatwo się nie będzie zapowiadał, jednak stanowczo powiedziałem sobie, że z usług pkm i tak nie skorzystam.

Pobudka o 4:30 i stwierdzam, że za wcześnie, pojadę jednak na 7, bo kompletnie nie mam ochoty wstawać. Zwlekam się z łóżka około 6, za oknem mokro i ciemno, dodatkowo lekko pada. Zakładam ciepłe ciuchy i w drogę, początkowo chodnikami, później już ulicą. W zasadzie dojechałem prawie suchy, jedynie rower jakoś błota nałapał z terenowej części trasy.

Deszcz w ciągu dnia nie przestaje padać, a nawet intensywność opadów się wzmaga, o 14, gdy wychodzę z pracy kapie z nieba mocniej, niż rano. Nie przejmuję się tym, kurteczka na plecak i powolutku chodnikami do domu. Jedynie żałowałem, że rękawiczki zostały w domu ...

Dawno nie wróciłem mokry

d a n e    w y j a z d u 18.50 km 3.00 km teren 01:00 h Pr.śr.:18.50 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Środa, 12 września 2012 | dodano: 12.09.2012

DPD. Rano, tak w miarę ; umiarkowanie ciepło i nie za zimno. Wracam po 10 godzinach z kawałkiem i na dokładkę, do daremnego nastroju deszcz.

Wtorek

d a n e    w y j a z d u 27.40 km 4.00 km teren 01:23 h Pr.śr.:19.81 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Wtorek, 11 września 2012 | dodano: 11.09.2012

DPD i zakupy. Dzień pt. jakby pstryk palcami i nie ma ... :/

Pętla po Zagłębiu

d a n e    w y j a z d u 50.90 km 0.00 km teren 02:04 h Pr.śr.:24.63 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Scott Apache '98
Poniedziałek, 10 września 2012 | dodano: 10.09.2012

Już w trakcie pracy, zrodził mi się wstępny plan na dzisiejsze popołudnie, który modyfikowany był w głowie, podczas powrotu z dniówki. Szybki obiad i wstępny plan, to Mikołów i okolice. Ale tam jeździłem ostatnio dość często, w tym samym czasie przypominam sobie o starych trasach w kierunku Zagłębia.

Tym samym początkowo do Sosnowca, gdzie z dzielnicy Pogoń, kieruję się na Będzin, pod Zamek. Tam chwila odpoczynku, parę fotek i dalej wałami Przemszy dojeżdżam na Pogorię IV, chwila na fotki i w drogę na Pogorię III. Kilka chwil na molo i ławce, w międzyczasie zastanawiam się jak wracać ; czy znowu przez Będzin, odbijając na Sosnowiec, czy przez centrum Dąbrowy Górniczej i podjazdem na Zagórze.

Nie specjalnie pasuje mi opcja nr. 2 z podjazdem, ale na nią się właśnie decyduję, o dziwo podjazd idzie z blatu ; na górze ratuje mnie czerwone światło, więc mogę chwilę odpocząć. Później zjazd do świateł w kierunku centrum Sosnowca ... Poleciałem jednak główną drogą, stopa się ładnie obracała i tak z licznika nie spadało poniżej 37 km/h. Koło dworca w Sosnowcu, chyba mijam Monikę i Tomka, do końca pewny nie jestem ;)

Dalej przez Stawiki i Borki, Dąbrówkę Małą do bazy. No i parę fotek.

Nie pamiętam już kiedy tyle w poniedziałek przejechałem :P